تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۴
کد خبر: ۳۰۱۹۶۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تکرار تاریخ بعد از ۱۶ سال؛ سومین شکست ۴ تایی یحیی با فولاد رقم خورد  
 

 با شکست ۴ بر ۲ فولاد مقابل آلومینیوم اراک سومین شکست چهار گله گل‌محمدی در دوران مربیگری‌اش رقم خورد.

  در هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر فولاد خوزستان در شرایطی در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک به مصاف آلومینیوم رفت که در پایان این دیدار ایرالکو موفق شد با نتیجه ۴ بر ۲ خوزستانی‌ها را شکست دهد تا دومین شکست فصل فولاد با یحیی گل‌محمدی رقم بخورد.

دو تیم صنعتی اگرچه یک بازی جذاب و تماشایی را ارائه دادند اما شکست فولاد با این نتیجه و تعداد گل در کارنامه گل‌محمدی به عنوان سرمربی کم‌سابقه بوده است. این سومین بار بود که تیم‌های تحت هدایت این سرمربی در یک بازی ۴ گل دریافت می‌کند.

گل‌محمدی که در نخستین تجربه مربیگری خود بعد از برکناری محمدحسین ضیایی، به عنوان جانشین وی هدایت صباباتری در لیگ هفتم را برعهده گرفت. گل‌محمدی در نخستین تجربه خود به عنوان سرمربی با صبا نتایج خوبی گرفت و به همراه پرسپولیس و سپاهان اصفهان در کورس قهرمانی قرار داشت که در نهایت این تیم لیگ هفتم را در رده سوم به پایان رساند.

گل‌محمدی در این فصل علی‌رغم اینکه با صباباتری نتایج خوبی کسب کرد اما دو شکست سنگین در کارنامه مربیگری‌ وی رقم خورد. صبا در این لیگ هفتم در دو بازی با نتایج مشابه ۴ بر یک شکست خورد. شکست اول مربوط به تقابل این تیم با استقلال اهواز بود. دومین شکست نیز به بیست و پنجم اردیبهشت ماه باز می‌گردد که در هفته سی و یکم شاگردان گل‌محمدی در ورزشگاه آزادی مقابل پرسپولیس شکست خوردند و از کورس قهرمانی کنار رفتند.

حالا بعد از گذشت ۱۶ سال تیم تحت هدایت گل‌محمدی در یک بازی ۴ بار دروازه‌اش باز می‌شود تا یک شکست سنگین دیگر در کارنامه این سرمربی به ثبت برسد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار